Baolaget

Middagen var helt underbart god. Mamma hade verkligen lagat mycket mat och speciell till mig så det var bara så bra och gptt.
Efter middagen drog jag till C där vi satt och drack lite vin ich pratade och efter en stund kom B upp och prata och drack med! Sen blev det vidare till bolaget där vi möte upp A, L och I! Pms spelade hela kvällen dom var klockrena. C och B var på Hugo hela kvällen så jag såg inte så mycket av dom. Men jag A, L och I dansade och sjöng hela kvällen. Allt vart lyckat och kul känner jag men jag är lite väl seg i dag kan jag lova!
Hoppas alla andra hade en glad påsk!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sanna kul att din påsk varit bra.
vi har också haft det bra. kram aft.

2007-04-08 @ 18:03:19
Postat av: Plummsan

Hej Aft=)
Tack så mycket!
OCh det var skönt att höra att allt varit vra med dig i påsk!
Kram

2007-04-09 @ 16:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback