Hannibal

Japp det blev det. Å herregud säger jag bara den var vidrig men ändå bra lixom. Det var jag Danne och Maja som såg den dom andra vågade inte. Mamma sa att hon skulle få mardrömmar av det och jag tror henne för hon kan ju knappt se Beck så!!!

Det som var bra med filmen var att man fick en förklaring till vad som hade hänt när han var liten och allt som han hade gått igenom. Den var väldigt bra gjord och efter filmen förstår man varför han blev som han blev efter allt som hänt och allt han vart med om.
Jag tycker verkligen att man ska se den om man har sett dom andra Hannibal för man förstår mycket bättre varför han gör som han gör och varför han är psyko!

image6                                                 image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback