Harry´s

Japp lördag igen och en kväll på Harry´s med John, Carro och Botis mycket trevligt=)
Det kom fram folk hela tiden till oss, jag tror inte vi satt själva någon gång under hela kvällen.
Först kom P och F mycket goa tjejer som alltid är lika glada och fulla=)
Sen hade vi en kille som carro och John känner tror jag som satt med oss han är lite underligg tycer jag nog men han var trevlig.
Efter ett tag kom P, M, S och M och pratade en stund men dom tyckte att det var alldeles för lite folk vilket jag verkligen kan hålla med om. Det var några av alla vi träffade.
Dom hade även ett live band i kväll men dom var ju kassa tycker jag, dom spelade för högt för inne harry´s plus att alla låtar dom spelade var typ så rockiga så det gick lixom inte att vara där för man vart ju nästan döv. 
Kvällen var helt okej men för lite folk för en lördag tycker jag nog=)

Hoppas alla andra haft en trevlig kväll!
Kram kram 

Kommentarer
Postat av: John

Ja min kväll såg ju inte rikgt ut som eran. Jag fastade ju i diverse pratstunder. Men jag hade kul kväll.

Postat av: Caroline

Jag hade med kul :)

2007-04-17 @ 15:39:01
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback