Inget torg

Nej det blev inget sjungande för mig på torget idag. Det var bara dom stora som fick gå dit och se för dom orka inte med att ta dom små också tyvärr, dom hade nog med tyckt att det var roligt. Jag och några till stannade kvar på dagis med dom små och sjöng lite själva med dom och så dom popcorn vilket dom älskade=) Men vem älskar inte popcorn. Alla stora hade också haft en bra dag på torget och dom hade fått jättestora påskägg som var till hela avdelningen mmmm mycket gott=) Det var inte så konstigt att barna inte åt så mycket mat idag som dom borde ha gjort kanske men ändå det måste ju få ha lite lyx dom med!

Jaja nu måste jag fixa iordning mig för det ska bli myskväll hos A och L=)
Kram på er alla andra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback