Jösses

JA det är det ända jag kan säga idag tror jag. Jag vart ensam idag med fjorton barn på em det var rätt tufft måste jag säga! Men som tur var fick jag hjälp av en annan avdelning och tur var väl det. Man blir väldigt nervös när man står där själv med alla, lixom om det händer nått så är det ju absolut inte så kul. Men vi var ute hela dagen och det var även dom andra avdelningarna så då kan man ju hjälpas åt och tur var väl det.

Sen fick jag ett jättefint mms av plumms där jag fick se hunden som hans föräldrar har köpt.
Den var bara så söt jag är faktiskt lite avundsjuk på dom jag skulle också vilja ha en så fin och söt vove, men jag skulle nog inte klara av att ta hand om en hund själv men jag skulle vilja, Man kanske kan fixa en hund lite senare i livet=) Man kan ju alltid hoppas på det.

Hoppas alla andras dag varit toppen!
Kram på er=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback