Kycklingar

Har man dom som husdjur i vardagen? Jag vet inte om jag tycker det. Dom som bor på landet kan jag absolut förstå att dom har kycklingar och höns och sånnt men inte dom som bor i stan. Jag har en kollega som har två stycken hemma som husdjur och dom är verkligen jättesöta och hon visade alla barn dom små liven och alla tyckte om dom. Men jag vet inte om jag tror att det funkar att ha dom i stan, jag hoppas verkligen för hennes skull för hon älskar dom små liven mer än nått. Så jag hoppas dom klarar av stan lixom så det inte blir för mycket för dom=) Men söta det var dom, men jag skulle inte vilja han  dom själv. Men hon som har dom är en helt fantastisk människa och den största djur vän så dom kommer bli bortskämmda ordentligt Rut och Knut som dom nu heter. Jag tycker hon är snäll som tar hand om dom och jag vill och hoppas verkligen att det bli bra för henne och dom=) Men som sagt det finns ingen större djur vän än henne så det blir nog säkert jättebra tror jag=)


                                                                                                image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback