Långfredag

Det vart en middag med pappa, mamma, bror och mormor på bella notté helt fantastiskt gott=)
Till förrätt blev det lax mmm och till varmrätt blev det fläskfilé med klyft potatis helt underbart. Det är verkligen hur god mat som helst där!!!!
Sen fick jag jättefina påskpresenter av dom.....av mormor fick jag underkläder skit söta och av mamma och pappa fick jag en klänning, ett par röda leggings och ett rött linne och en jättefin påskblomma. Allt var jättefint.

Efter maten blev det en myskväll hos A och L vi tttade på sista "så ska det låta" bästa programmet som finns och nu är det tyvärr slut för denna gång=(  Sen tittade vi på "Göta kanal 2" den är ju bara så rolig så det är inte sant!!
Jag skrattar i nästan hela filmen hihi

Jaja nu är det dags att krypa till sängs!
Natti och sov så gott=)


Kommentarer
Postat av: John

Grattis Plumms
och Glad Påsk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback