Ledig dag

Igår hade jag en ledig dag=) Det var så behövligt måste jag nog säga, det var så skönt. Jag var med Botis på maxi för att handla lite grann vilket var ganska nödvändigt. Sen drog vi ner till stan för att Botis behövde en ny out fit till ikväll nä vi ska på Rydell ocg Quick. Hon hittade en skit snygg rosa klänning som jag verkligen hoppas att hon tar på sig nu och ett par ganska snygga pumps som hon tyckte att hon skulle ha.

Senare på kvällen så insåg vi att vi inte bara ville sitta hemma så vi drog en sväng till Hugo med Uhlwan och tog en cider. Vid elva ville Botis och Uhlwan dra vidare till Harry´s för att festa lite men jag insåg att jag hellre ville gå hem så jag gick hem och la mig. Det var faktiskt riktigt skönt att gå hem tidigt och sova. För jag skulle ju jobba=)

Idag hade vi vårfesten i stan och vi på synsam hade en leverantör där som visade Gucci och YSLs nya kollektion och så hade vi 30 procent på bågen så det var fullt ös. Men jag tyckte inte att solglasögonen var så anorlunda mot allt annat som redan fanns tyvärr så visningen var väl sådär måste jag nog säga. Men det var kul att få se. På torget hade dom Jimmy Jansson, Anna Book, Sara Dawn Finer, Sebastian Karlsson och Elin Lanto så det var mycket folk på stan för att lyssna på dom med. Dom signerade ju sina nya singlar med så kön dit var hur lång som helst=) Men det är ju kul för dom att det blir folk och det är kul när det händer nått annat i stan med=)

Nej nu måste jag verkligen göra mig iordning för ikväll=)
Hoppas många kommer ikväll och lyssnar på Rydell och Quick!

Bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback