Måndag

Usch måndag igen inget kul alls känner jag. Måndagar är så sega så man blir ju knäpp efter ett tag=) Idag ska jag vara på synsam och bara färga linser för tessan är i Frankrike med nån leverantör till oss, så hon behövde tydligen lite hjälp med det. Jag skulle vartit ledig annars eftersom det är valborgsmässoafton och vi skulle bara ha ca fem barn idag. Men nu är ju jag så snäll så jag går in och jobbar ändå=) Men men vad ska man göra det är kanske bättre att man gör det än sover bort halva dagen vad vet jag. Ikväll ska vi kanske grilla vid varamon med i varamon, vi får väl se hur det blir=) Berättar senare om vad som händer ikväll=)

Nej nu måste jag göra klart här innan det är dags att rusa iväg till jobbet!
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback