Min mobil

Den har varit inlämnad typ fem gånger nu eller nått jag är så trött på det. Jag vill verkligen kunna använda den ju. Jag hämtade den i tisdags och jag fick lämna tillbaka den igen i torsdags jag är så less på detta, varje gång den har varit inlämnad får jag tillbaka den likadan och den här gången var det mer fel på den när jag fick den. Varför kan den inte bara hålla och vara bra, jag har knappt använt den dom senaste månaderna för den har ju som sagt bara varit på lagning hela tiden. Som tur är så får jag låna en mobil av plumms just nu, och den telefonen älskar jag, den är skit bra. Så det är ju skit bra att jag kan ha hans ena sålänge medans jag väntar på den adra igen.....menmen det kanske blir bra denna gång som jag får den, man kan ju alltid hoppas på det iallafall. Jag fattar bara inte att saker inte kan hålla, jag menar en telefon ska väl hålla. Jag vet inte riktigt vad dom gör när dom ska laga eftersom den är i sämre skick efteråt än innan. Jaja jag hoppas på att det går bra denna gång=)



 saknar min lilla telefon=)


Nu måste jag snart göra mig iordning, för idag är det kalas för min farbror och min ena kusin så vi ska dit och käka lite och så. Hoppas det blir trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback