Rydell och Quick=)

Kvällen började hemma hos Carro och Jimmy på med lite förfest. Dennis och Krojman hade med sig en kareoke maskin så vi satt och sjöng lite grann. Botis var nog hetast med att sjunga, först vägrade hon sen kom hon allt igång och sjöng. Uhlwan sjöng med rätt mycket så det var väl dom två som var mest heta på gröten när det handlade om sången=) Senare drod vi vidare till Harry´s jösses vad med folk det var där inne helt otroligt att det går in så mycket. Vid tolv började Rydell och Quick spela å herregud vad bra dom är, helt otroligt bra. Jag, Carrooch Botis stod typ längst fram och det kan jag lova att jag aldrig mera kommer göra för fy vad sönder trampad jag blev. Alla äldre män som hade druckit vart ju som tokiga på dansgolvet dom bara hoppade och kring och ramlade hela tiden. Jag som är ganska kort och inte så stark klarade ju knappt av att hålla balansen där inne man flög lixom som en liten vante ibland. Alla hoppade på mina fötter dom knuffade så mycket så man ramlade ju nästan ner på golvet. Det var så trångt där inne så det var helt otroligt, men Rydell och Quick dom är ju underbara och dom drara en massa människor. Harry´s tjänar nog rätt bra när dom tar in bandet=) Kvällen var lyckad och vi hade verkligen jättekul. Jag kan dock knappt stå på vänster foten idag men det var nog värt det lite grann iallafall.

Men vi får ju snart se dom igen för dom ska ju spela på vätterfestivalen=) Och då ska jag verkligen vara där, men jag ska inte stå längst fram då=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback