Schlager fest

Ja det hade gallerian igår hur kul som helst. Alla som jobbar i gallerian var bjudna men alla kom inte och det brukar ju bli så, men vi var runt 85 personer ändå så det var helt klart väldigt lyckat. Först minglade vi runt utanför Brio, och vi fick öl, vin eller cider. Under minglet tackade vi av Krobbe som varit ordförnade i gallerian så länge jag kan minas, det kommer bli tråkigt utan honom men men han ville inte mer och det kan man förstå. Efter det gick vi ner till folketshus där det var uppdukat till buffé hur god som helst tycker jag. Under tiden så underhöll revyn oss riktigt trevligt faktiskt. Dom hade lite tävlingar och så sjöng dom massor olika schlager och dom var utklädda så gott som det gick, det var så himmla roligt faktiskt=) Sen vart det lite kareoke men den var väl sådär, ingen från synsam sjöng, det var mycket trevligare när dom höll i unerhållningen det vart lixom riktigt drag på det så man ville inte riktigt att dom skulle ha slutat, men dom ville väl ha kväll dom med=) Jag hoppas verkligen att vi gör om detta snart igen för ddet var verkligen så kul!!!

 Revy gänget

 Alla dansade

 Två från revy gänget

 När bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback