Strax jobbet

Ja usch och fy känner jag idag för att jobba....jag är inte alls sugen på detta idag!
Idag ska dom ju verkligen fira påsken med så det blir nog full fart hela dagen och jag som inte gillar påsken så där överdrivet mycket. Det kan vara mysigt på påskafton men allt tjaffs innan kan lixom kvitta lite känner jag.
Men men barnen tycker ju om detta så det är val lika bra att bita ihopp för deras skull och så, vi får väl se hur många det är som har klätt ut sig med till på köpet. Sen får vi väl även se om vi ska på blåkulla festen på torget och se när två små stållar sjunger för barnen=)

Jaja det är väl bäst jag rusar iväg till mina små sötnosar då!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

trevlig dag :)

Postat av: John

Jag tittade på "stollarna" det var kul

2007-04-05 @ 20:31:10
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback