Torsdag kväll

Ja min lilla John kom till mig med ett jättestort påskägg med massor med bra grejer och jag blev så himmla glad, det var så bra grejer och sånnt som jag verkligen behöver. Men min plumms vet precis vad det är som är bra för mig och det är så bra att jag har honom, det var det finnaste jag fått på länge=) Tack plumms det var så underbart och jag blev verkligen jätteglad!!!!

Senare gick jag och C upp til A och L och drack lite vin och bara prata skit det var jättemysigt. Men vid elva bar det ner till stan till bolaget där Bingo höll hus, det är en mycket knepig människa måste jag säga men roligt det hade vi! Jag och L dansade hela kvällen och vi lyckades få med oss A och det var skit kul att hon ville dansa med oss! Och hon sa att det var roligt efteråt så förhoppningsvis kommer vi nog få se henne lite oftare på dansgolvet=)
Kvällen vart lyckad och vi hade riktigt trevligt!
Hoppas att alla andra hade en trevlig skärtorsdag=)


Kommentarer
Postat av: John

Jag hade en underbar skärtorsdag - ensam hemma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback