Ute på vift

Japp idag har jag varit ute kört med pappa=) Det gick ganska bra idag, det var inte min bästa dag på vägen men så kanske det ska vara ibland.
Vi körde upp till Bondebacka och ut till borenshult och sen tillbaka. Det är ju skit kul att köra men ibland är det svårt att hålla koll på allt som rör sig. Fan det är ju både andra bilar, folk som cyklar och går, det är inte lätt att vara med på allt! Men man lär sig väl det med när man är riktigt van=)
Men roligt att köra det är det verkligen!

När vi hade kört klart så åkte vi hem till mamma som hade lagat mat till oss, köttfärsås och ris. Det var mycket gott och det behövdes mat i magen!

Hoppas alla andra haft en trevlig dag!
Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej sanna kul att du jobbar på med körkortet
kan du inte få jj att börja med han skulle
nog tycka om det bara han börja kram aft.

2007-04-09 @ 20:14:37
Postat av: John

haha det blir inget med det.

Postat av: Plummsan

Hej Aft=)
Jag ska försöka med J=)
Jag tror att han kan köra riktigt bra!
Kram

2007-04-10 @ 17:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback