Vårdcentralen

Japp då hade man gjort det imorse med då=) Jag fick masser med ny medecin. Jag tycker inte om att ta dessa men jag blir så mycket bättre om jag tar den, så det är ju lite positivt med=)

Efter vårdcentralen fick jag träffa John en liten stund, vi tog en lunch på Hugo mycket gott var det=) Vi åt buffé båda två sen gick vi en lite runda på stan och så hämtade vi min cykel som varit inlämnad. Så nu äntligen har jag en cykel=) Jag behöver en fast det inte är så roligt att cykla!
Eftermiddagen har jag spenderat på dagis det var mycket kul men vilket liv dom små liven kan föra ibland=) Man är ju helt slut när man kommer därifrån. Men dom är ju så söta dom små liven=)

Nu är det bäst att jag kilar iväg för jag ska iväg och träffa Annie en stund idag det ska bli mycket trevligt=)

Kommentarer
Postat av: John

Plumms du glömde skriva "Hoppas att alla ni andra haft en bra dag Kram Frasiga Plummsan." haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback