Vilken dag=)

Idag har barnen varit helt galna, det fanns inte nått lugn i dom alls! Men efter lover kan man väl kanske förstå dom eftersom dom inte träffats på länge så dom har ju masser att berätta för varandra. Men det blir ju så fullt ös lixom och det är lite mycket kännde jag....men det är ju samtidigt så himmla mysigt att träffa dom igen=)

Nu ska jag göra mig iordning för vi på synsam ska på after work och gå på bio=)
Jag kan bara inte bestämma mig för vilken jag vill se. Dom man kan välja på är music and lyric eller Hannibal.
För mig blir det nog Hannibal tror jag för jag gillar ju när det händer lite så jag hoppas att det finns fler som vill gå på den=)

Men jag skriver när jag kommer hem och berättar vad jag sett för någon=)
Kram på er så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback