Vilken kväll

Ja herregud vilken kväll det blev för oss på Harry´s. Allt började hemma hos mig, C kom vid halv åtta och då var hon lagom rund om förtterna för hon hade druckit rosapantern hemma när hon gjorde sig iordning=)
När hon kom hit delade hon och jag på en flaska vin hihi mycket gått, M kom lite senare och drack ifatt så det kom igång. Väl framme på Harr´s träffade vi några killar från Norrköping som vi började prata lite smått med och sen hamnade vi vid deras bord och dom bjöd hela kvällen så det vart ju billigt för oss men inte för dom!
Efter ett tag kom det fram en äldre karl som var lite cp eller nått och ga mig en lappa där det stod att jag var söt sen hade jag honom stirrande på mig hela kvällen, fy usch och blä ville inte riktigt ha honom i hasarna. Men stackarn hade tydligen jobbat på Harry´s i disken men han fick bara vara där eftersom han är lite speciell så han hade det nog inte så lätt men ändå varför ska alla märkliga människor komma efter mig va!!=)
Vi dansade en heldel med  det var jättekul och min kära vän C klarade av hela kvällen i pumps så jag är stolt över henne faktiskt, för förra gången vet vi nog alla hur det slutade när hon hade pumps.....hennes älskade pojkvän fick bära hem henne vilket han slapp denna gång, bra gumman=)
Men iallafall så var det en lyckad kväll=)

Kommentarer
Postat av: caroline

Ja fan helt otroligt.. jag hade verkligen inte ont alls i fötterna :) Mycket bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback