en ny dag

Ja då var det snart dags att bege sig till klassrummet igen då. Idag är dom flesta riktigt sega måste jag nog säga. Vi var nere för att äta frukost, men det fanns inget som jag kunde äta så jag fick gå upp och äta idag med. Dom har inte fattat i köket att jag inte kan äta avd som helst, så vi får väl se hur detta kommer gå, men nu sa jag att jag får ta med mig papper ner till dom plus att jag får fixa eget bröd tills allt har kommit igång här typ. dom hade visst inte fått ordning på allt eller nått sånnt. Men det blir säkert bra tillslut hihi Nu ska jag gå iväg och ha lägerförberedande, jösses och fixa mat och sånnt.

Men hat så bra idag!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: caroline

Nej det är ingen brådska egentligen. Ville bara skriva så så att folk verkligen fattar att de ska höra av sig :) Haha, men det är lugnt. Du kan säga till någon dag innan eller så, om det är så. Eftersom skolan kommer ju så klart först :) Jag mår bra. är ledig idag och hade mobilen på ljudlös, fatta inte verför så i morse när jag vaknade hade dagsi ringt 9 ggr.. SHIT. Jaja.. skitsamma. Jag jobbar ju i resten av veckan.. Hur går det med dig mat osv?? Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback