Evigt packande

Nu har äntligen alla packat klart, jag tror vi har sprungit hos varandra hjälpt varandra hur länge som helst. Det fanns ju endel som inte kunde packa vilket är rätt kul, och så har vi oss flickor då som alltid ska få med sig för mycket så det går knappt och stänga. Jag vet inte hur många gånger vi packade om denna väska, det är fan otroligt. Men nu är det gjort och det är väl huvudsaken=) När vi äntligen packat klart vart det en film som inte var den bästa, det var någon barnfilm typ musikal stuk vad vet jag, vi kolla nog inte så mycket någon av oss. Men nu ska jag hoppa ner och sova lite innan det är dags att gå upp och ge sig av på detta läger tjoho vad roligt det ska bli eller kanske inte=)

Men mina nära och kära vi hörs på fredagkväll eller lördag om jag hittar ut från skogen hahaha Jag hör av mig när jag är hemma=)
Natti natti och puss och kram

Kommentarer
Postat av: John

Så det skulle alltså till en flytt för att du skulle ta din blogg lite seriöst. Härligt..

Postat av: aft

hej sanna hoppas du har det bra på vischan jj och jag tänker på dig ha det så bra nu kramar

2007-08-22 @ 19:54:38
Postat av: Natha

Hejhej duu (igen). Trivs du i värnamo`? Den småländska metropolen??? (eller inte) Hälsa Jessie från mig. hälsa henne "Hej fit kram fit" så ska du få se vad hon säger:) Kramkram!

2007-08-22 @ 22:31:35
URL: http://jagheternathalie.blogg.se
Postat av: synsamgänget

Vi väntar med spänning att höra hur det gått i skogen för skogsmulle.

2007-08-24 @ 13:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback