Första dagen i Värnamo=)

Ja då har man flyttat till Värnamo skit skönt ställe. Vi åkte vid elva på morgonen, mycket trött var jag då. Vi stannade till i Vaggeryd hos farmors syster på en fika mycket trevligt. Det var kul att träffa henne och Per igen, det var ett tagsen vi såg dom=) Vi kom till Värnamo vid två tiden och då var det bara att packa upp och göra sig hemma här, men det var inget svårt alls. Jag träffade Jessica en jättemysig tjej, jag har träffat henne några gånger innan så det var kul. När mamma och pappa hade åkt satt vi i samlingsrummet och drack lite riktigt kul. Det är så mycket roliga människor här, och dom är riktigt trevliga. Så Jessica presentera mig och tog med mig till alla hennes vänner, plus att hon och jag hamna i samma klass, så det känns ju bra att man har någon man känner lite i klassen. Så jag hoppas på att det blir riktigt kul nu.

Hoppas ni har det bra i Motala, jag kommer verkligfen sakna er=)
Natti och sov gött! Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Helojna

hejsvejs! hoppas allt är fint i värnamo :) kram, helena

Postat av: John

Men äntligen ett inlägg. Nu Plumms måste du berätta om din blogg för dina klasskompisar. Eller nja då kan du ju inte skriva om dem. Men hur som helst ha det så jättebra idag nu. Och ja jag saknar dig faktiskt lite redan...Puss

2007-08-20 @ 11:29:37
URL: http://johnvalencia.blogg.se
Postat av: John

Du det är reklam för McDonalds på din sida just nu. Du vet alla som inte betalar för blogg har ju olika reklamer som rullar på sidan och nu har du McDonalds. hihi

2007-08-20 @ 11:30:51
URL: http://johnvalencia.blogg.se
Postat av: hakepingu

asså gumman .. är såååånstolt över dig och jag tycker du e jätte duktig som tog dig mod att åka! finns här 24-7 det vet du ! lycka till och vi hörs snart igen min lilla bäver haha kram från hakepingu!

2007-08-20 @ 13:03:35
Postat av: caroline

SANNA! Hej. Haha. Härligt att du känner att du trivs :) Tror du kommer få en massa kul - se till att hitta en karl ;) Pösssss

2007-08-20 @ 13:17:34
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se
Postat av: Natha

Men Sanna, det verkar som att du har sprungit rakt in i min kära vän Jessie från Tranås va?=) Hörde rykten om det:P

2007-08-22 @ 22:27:55
URL: http://jagheternathalie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback