Första festen=)

Japp när vi hade kommit hem var det bara ner på stan äta lite till och upp för att vila, jag tror alla låg och vila i två timmar. Efter det var det dags att tvätta för fy fan vad våra kläder lukta bäver, helt otroligt vad äckligt. Hur ska detta gå på fjällvandringen i tvån, jag kommer svimma haha När vi tvätt fixa vi iordning oss inför första festen här, flu två kom också hem idag dom hade fjällvandrat och var skit trötta men det hindra inte party. Vi satt i ena korridoren och festa det var så roligt. Det är sån stämmning här så man bara smälter in, och alla är så trevliga så det är så skönt. Nästan alla på bokullen var med, det heter så där vi bor. Mycket mysigt var det verkligen. Men nu är det verkligen sängen som gäller för imorgon ska vi till Jönköping och kolla runt lite=)
Detta är Jessica en jättego tjej som jag umgås mycket med, hon är en i min klass=)



   

Saknar er alla där hemma hoppas ni mår bra=)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: John

Ehh har du silvrig ögonskugga?

Postat av: Sanna

Ja jag har någon silver eller glitter ögonskugga på mig där=)

2007-08-25 @ 11:52:04
Postat av: Emelie

Det låter verkligen som du mår bra gumman :) Vad kul! Bra att du hittat nån direkt som du umgås mycket med. Dessvärre är du saknad här hemma. Puss puss

2007-08-25 @ 21:33:10
URL: http://lime1985.blogg.se
Postat av: caroline

Hälsa Jessica :)

2007-08-26 @ 18:30:13
URL: http://carolinekalvelind.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback