Första förmiddagen

Vi vakna typ vid nio och då var det frukost, ganska trötta var vi nog allihoppa plus att vi inte var sådär väldigt sugna på frukost, så det blev kaffe och frukt=) Efter frukosten gick jag, Jessica och Karin ner på stan för och bara strö lite grann, vi börjar ju klockan ett så vi har inte haft för mycket att göra än iallafall. Men det kommer nog bli mycket senare kan jag tänka mig, det är ju grillfest ikväll så det kan nog bli väldigt trevligt.

Nej nu måste jag rusa iväg för det är dags för lunch.....här äter vi ju fem gånger om dagen så det är bäst att passa på=)
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: caroline

Den 29/9 kl 19.00 är det sex-paty tajm hos mig. Katja kommer komma från Lkpg och se till att vi får en kul kväll. Observera att alla måste köpa något, även om det kostar 40:- eller 3000:- sen kommer vi alla behöva dela på hennes bensin pengar vilket ungifär bli 150:- (men vi kommer bli ca. 8-10st så det blir en billig summa)
Dricka tar man med sig själv och när allt är klart hos mig kan vi väl ta och fortsätta festa ute?
Kan du? Behöver få svar snarast. Puss Carro !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback