Herregud

Jaha då var första dagen snart klar typ hihi Vi hade förberedande inför lägret som vi ska ha på onsdag, och vi vart indelade i grupper som vi ska gå med och laga mat med.....och herregud jag vart gruppensledare jag tror jag tror dör haha Men vi får väl se hur detta går, vi ska ju palnera och fixa mat imorgon och det ska lilla jag då styra upp och i min grupp är jag ensam tjej hihi Jaja det blir nog bra eftersom jag är en sån frilufsmänniska "eller inte"  Men första dagen har fått bara bra måste jag säga=) Nu ska några spela fotboll men jag och Jessica insåg att vi inte skulle förstöra första fotbollskvällen så vi drara iväg på en promenad istället vi tyckte att det nog skulle passa oss bättre=)

Men nu måste jag byta om så jag kan komma iväg=)
Tack för alla fina och gulliga komenater jag får av er, fortsätt med det=) MIss you!
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Emelie

Heej gumman! Klart du klarar av att vara gruppledare. Jag tror på dej ;) Lycka till! Saknar dej. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback