Jättetrött

När jag vakna imorse kunde jag inte svälja, så jag insåg att nu kommer min förkylning igång. Jag har ju lätt för att bli förkyld, men det värsta är ju att dom aldrig försvinner, min näsa blir ju så jobbig. Igår hade vi riktigt kul och det blev ganska sent, så vi har inte kommit iväg till Jönköping än och jag vet faktiskt inte om vi kommer att åka, för alla är ganska trötta och sega idag. Men jag ska göra mig lite iordning så får vi se vad som händer för här händer det inte mycket just nu. I min korridor siter folk och glor på tv och så, men inte mycket mer. Jag hoppas på att det blir nått iallafall. Men vi får väl se. Jag måste även skriva min utvärdering om lägret som vi ska lämna in på måndag, så blir det inget så kan jag ju alltid styra med den, eftersom jag tror att det kommer ta tid, jag kommer ju knappt ihåg hur man skriver sånna grejer längre så vi får väl se hur det går=)

Men nu ska jag sätta lite fart=)
Hade så bra sålänge.....
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback