Men Gud

Idag skulle vi gå och handla till lägret och förbereda oss inför detta då. Men mina söta pojkar ville inte följa med mig och handla så lilla lilla jag fick handla och bära allt själv, men det gick ganska bra tror jag. Men det fanns ju inget vetefritt i princip så att jag ska då leva på ris och korv, mackor och varmakoppen i tredagar hur kul känns det då.....inte så speciellt kul, men man ska ju överleva i skogen så det är väl bäst att jag klara detta eller vad tror ni=) Så nu är det bara att packa väskan inför morgondagen så att det mesta är klart, orkar nog inte packa på morgonen, jo maten men inte resten. Men vad ska jag ha på fötterna gummistövlar direkt eller gympadojor, det ska ju regna säger ju vädret både onsdag och torsdag.....men dom har sagt att det ska regna idag med men det har det ju inte gjort så jag är lite klyven i detta måste jag säga. Men skogen är ju skogen så det kanske är bästa med gummistövlar ändå, där ser ni jag som skogsmulle tror inte det hihi

Men men nu ska jag fixa min skor och allt annat som måste göras innan lägret!
Puss och kram


                                                                                                                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback