Mysdag

Dagen började med att jag och John tog en tripp på stan, mycket trevligt men jävligt varmt var det. När vi tyckte att vi hade gått klart på stan gick vi ner till hamnen och tog en lunch mycket gått jag åt räksallad, den var helt underbar tycker jag allt=) Sen satt vi där en stund med Helena och pratade lite. Sen kom jag på att jag skulle till min kiropraktor så då gick vi dit en sväng och knäckte min lilla rygg AJAJ gjorde det, det är verkligen inte skönt. Men jag måste ju göra det.....Sen gick vi lite till på stan men det var en kort tur som vi gick då=) Men sen blev det hamnen igen jag drack mineralvatten och John åt glass, och vi bara satt där och myste i solen det var så mysigt, men det var så varmt det brände på mina axlar, men det var skönt nu när solen äntligen har fått för sig att titta fram lite man får hoppas att det håller sig lite varmt nu det behövs. När vi satt där fick vi lite sällskap av Lotten, hon kom och prata lite mellan sina glass kunder, mycket trevligt att prata lite med henne med=) Denna dag har varit underbar och mysig=)

Men nu måste jag sätta fart med allt här hemma=( Inget kul alls men det är lixom ett riktigt måste....
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback