Myskväll

Ja ikväll vart det lugnt och skönt här hos oss. Vi har färgat Jessicas hår jag tror det vart bra faktiskt, jag hoppas det iallafall. Vi har kollat på film undertiden så hon skulle tvätta ur det nu när vi ska gå och lägga oss, så vi fick inte se det idag, utan imorgon. Så vi får väl hoppas att hon inte har keps på sig hela dagen=) Men jag har dock inte färgat hennes hår, och tur är väl det. För skulle jag ha haft ett finger med i spelaet skulle hon säkert ha blivit orange eller typ gul vad vet jag, jag kan verkligen inte färga hår. Men vi får se imorgon om dom har lyckats jag hoppas verkligen det. Nu ska jag verkligen sova för imorgon har vi ju planering inför våran vandring i skogen haha jösses säger jag bara tror jag. Jag som en liten skogsmulle=)

Godnatt mina äslkade vänner=)
Puss och kam

Kommentarer
Postat av: John

Idag har jag faktiskt ringt Annie ovanligt va
Haha hon hälsade till dig.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback