Snorig

Jag kan verkligen inte sova jag är så snorig, och jag har så ont i huvet herregud jag vill inte bli sjuk nu första veckan. Dessutom måste jag orka vara vaken lite imorgon för jag måste skriva klart mitt arbete om lägret, vi ska skriva allt om lägret, men jag vet inte hur jag ska få ihop det. Så lite orolig är jag för mitt första arbete, jag menar jag kommer inte ihåg hur man gör när man ska skriva ett bra arbete, för det måste ju låta bra nu när det är första lixom, inte kul att missa på det nu. Men det ska nog gå bra bara jag kan sova lite nu=)

Men nu ska jag försöka sova igen hoppas det går bättre denna gång=)
Natti natti

Kommentarer
Postat av: Lena Assarsdotter

Hej Sanna! Vad roligt att Du trivs och har kommit in
i "gänget" så snabbt. Inte behöver Du ora Dig för att skriva om Lägret, det har Du ju gjort så bra här på Din blogg. Ta den. Hur är det med förkylningen, är det bättre? Idag har Leena, Olle,Håkan och jag varit på konstutställning ute på Hamra skola. Det var roligt att komma dit men gud vad fula tavlorna var. Inget för oss. Efterår åkte vi till Vadstena och fika, det var mycket bättre.
Igår var vi hos Pia och Janne och åt jättegoda kräftor. Jättetrevligt. Är Ditt rum bra? Skönt att Du får ha egen toa och dusch. Härligt att Din mage mår bra men synd att det är så svårt att få tag i rätt matvaror. Lagar skolan mat så att Du kan äta eller lagar Du allt själv? Nu ska jag lägga mig och läsa, godnatt. Kram Lena.

2007-08-26 @ 21:54:18
Postat av: Sanna

Hej Lena=)
Tack för ditt inlägg. Det är bara bra här jag trivs jättebra. Maten funkar skpaligt ändå, det ända jag inte får är frukost och fika än, men dom säger att det ska bli bättre så jag hoppas på det=)Helgerna måste jag fixa all mat själv, men det funka bra nu denna helg så det ska nog gå bra=) Vad tråkit att tavlorna inte var fina då...men ni hade en trevlig kräftskiva hoppas jag=)
Godnatt och sov gott...kram Sanna

2007-08-26 @ 23:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback