söndag

Idag har vi verkligen inte gjort nått vettigt. Jo jag skrev min utvärdering inför lägret men det är väl det ända vi gjort idag. Jag och Pernilla var och hyrde film riktigt dålig var den, det skulle vara en lite otäck film men det var mest fånigt. Sen vart det friidrott för alla mycket kul att se när Carolina van, det var väl det ända jag orka se i princip men det är alltid kul. Kvällen vart pizza kväll med Beck på tvn hihi dom gillar Beck här med så det känns så himmla skönt tycker jag. Men medans dom åt pizza fick jag äta räksallad men den var både god och lite nyttigare så det var ju nästan bara plus, men nog vart jag sugen när som andra satt och mumsa på sina pizzor. Vi har även haft korridors möte idag, för vi var tvungna att fixa städschema innan tisdag, för hade vi inte gjort det skulle våra lärare sätta upp ett och det hade vi ingen lust med så vi tyckte det var bätttre att samla alla idag och fixa det. Jag och Pernilla ska ha städvecka nästa vecka, så vi börjar imorgon och har till söndag. Men det är ganska bra för man behöver bara ha det ca var fjärde vecka och det tycker jag är helt okej faktiskt. Så nu ska vi hålla kliniskt rent hoppas vi på iallafall hihi

Nu måste jag sova annars orkar jag inte upp till skolan imorgon=)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: John

Det kommer se ut som skit haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback