Terrassen

Efter jobbet åkte jag mamma och John till maxi för att handla lite mat till mig för det behövdes verkligen måste ajg nog säga. Jag hade typ inget av det som jag får äta tyvärr så jag var tvungen att fixa lite grann och då tyckte jag att mamma kunde följa med och hjälpa mig och det gjorde hon så gärna, och John följde med också och det vara jättekul att han ville följa med, dessutom hittar ju han lite bättre än mig och mamma=)

När vi hade handlat klart så åkte vi hem för att göra oss iordning lite grann, för kvällen blev på terrassen för mig, John, Carro, Maria och Cilla. Mycket trevligt, vi gick innan tio för att vi skulle få ett bord och det var ganska tur för det var mycket folk innan vi kom och det vart massoer med folk. Det var verkliegn jättemysigt att bara sitta och prata om allt och inget. För mig vart det en ganska tidig kväll för mig eftersom att jag ska jobba idag, men jag hoppas att mina sötnosar hade riktigt trevligt under hela kvällen=)

Nu måste jag verkligen kila iväg annars kommer jag nog försent till jobbet!
Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback