Vilken dag

Idag har vi bara haft våra varbara kurser i tre timmar mycket segt men det var intresant. Jag har valt barn konvention mycket roligt. Vi prata mycket om FN idag och vad själv BK står för, och det är mycket att diskutera. Vi körde en övning som heter heta stolen, det går ut på att läraren säger ett påstående och dom som håller med sitter kvar, och dom andra byter plats. Och det är roligt att se hur folk tänker och hur vissa resonerar om saker, det blir mycket intresanta diskutioner, och väldigt mycket olika åsikter. Så det tyckte jag var mycket bra grej att göra. Sen fick vi ett litet projekt som vi ska göra med våra hem komun, så man måste ringa till olika personer och kolla hur dom står till vissa saker och vad dom anser om BK. Sen ska vi ha muntliga redovisningar i gruppen, så vi får väl se hur motala är och vad komun folket tycker och tänker om saker. Men det blir nog bra, så nästa vecka ska vi ringa och försöka få lite telefontider med dom. Vi har även haft brandövning på eftermiddagen, jösses vad det tjöt..jag trodde mina öron skulle gå sönder. Men det roliga var att under barndövningen så tjöt alarmet till hissen så det var någon som hade tänkt ta hissen men fastnade i den hihi Det tyckte jag var lite kul, man ska ju skynda sig ut och då tar man väl ändå inte hissen eller.....jaja personen kom ju ut iallafall men tyckte nog att det var lite pinsamt, och det hade nog jag med tyckt om det var jag som hade tagit hissen under en brandövning=)

Men nu ska jag till stan och möta Jessica=)
Hade så bra!!! Kram=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback