Vilken lång dag

Idag har dagen kännts som den aldrig ska ta slut, det finns inte mycket att pyssla med här. Jag och Adam var och handla på Willys för det är bara dit vi hittar och det är inte så långt så man kan bära hem allt utan problem, men det finns ju fan inget för mig att äta där. Dom har så dåligt utbud på Willys så jag har nog inte varit med om värre tror jag inget kul alls, så nästa gång jag ska handla ska jag hitta nått annat, för jag kan inte gå tillbaka dit om jag ska ha det jag kan äta, fy vad sur jag blir på det. När vi kom tillbaka så fixa jag lite mat till mig, sen satt jag, Pernilla och Adam och kolla på Sunes jul=) Den är ju bara för bra så det finns ju inte. Fyra timmar är den ovh vi har sett hela idag mycket trevligt måste jag säga. Så det vart ju lite att göra när vi titta på den. Sen har jag fått en förkylning så min näsa är helt tjock inget kul alls, och jag får inte tag i nässpray för det är stängt överallt. Jag blir galen, jag kan inte andas. Men jag får pina mig igenom denna kväll och natt utan. Vi ska ju ha lite fest igen i andra korridoren så vi får se hur det går, det blir nog ganska tidigt för mig tror jag, orkar inte en hel natt igen jag är så himmla trött redan, men ett tag ska jag klara=)

Nej nu måste jag verkligen göra mig iordning så jag blir redo någongång=)
Ha en jättebra helg allihoppa=)
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback