22 år idag

Idag är min födelsedag hihi. Hela dagen har varit helt underbar. Pappa, mamma och mormor kom till mig vid tolv och då fick ajg fina presenter av dom. Jag fick: En klänning, duschtvål, underkläder, en bok, av min bror fick jag ett par jättefina örhängen och av Pia och Janne fick jag ett halsband och det var verkligen jättefint=) Efter presenterna gick vi ner på stan och åt en god middag på "lilla krogen" mums vad gott det var. Jag åt tre små rätter hur gott som helst. Sen vart det en tur på stan och jag fick gardiner till mitt rum=) Och det behövdes för mina vänner har tjatat på mig sen jag flytta in att jag behöver byta gardiner=) Men nu är det fixat haha. Det var väldigt mysigt att gå på stan med dom och efter stats turen vart det tillbaka till skolan för att äta tårta som mamma hade bakat på morgonen=) Hur mysigt som helst att dom kom hit på min födelsedag det gjorde mig mycket glad=) Tack pappa, mamma och mormor=) När dom hade gett sig av så fikade jag med alla här på skolan och dom sjöng så vackert för mig. Jag fick en jättefin blomma av Pernilla och Ida, dom vet hur jag är med blommor så dom gav mig en mycket fin blomma som inte behöver så mycket vatten plus att jag fick ett sjungande kort av dom, så himmla gulligt. Efter allt fikande så hade vi lite manikyr och ögonbrynsplockning mycket trevligt. Det var roligt att alla på bokullen och några till kom ikväll. Jag har även fått massor fin sms av alla vänner hemma tack så hemskt mycket för det. Min släkt har även ringt med och det blev jag mycket glad för, plus att min älskade plumms ringde mig, och jag blev så glad, tack plumms=) Jag blir verkligen glad när så många hör av sig till mig det värmer=)
Denna dag har varit helt suveränt bra så tack alla för denna dag=)

Nu ska jag krypa ner i min säng=)
Tack en gång till=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback