Fredag och Lördag

Fredag vart det en mycket fnittrig dag, det var ingen som orkade något, så våran pedagigik vart det inget vettigt med. Men det är väl så ibland när huvet inte vill jag man själv vill. Kvällen blev det idolkväll och och fy fan vad bra Amanda är, jag älskar den tjejen hon måste vinna. Jag hoppas stort på henne för det hon gjorde i fredags fick alla oss nästan till tårar för att hon är så bra. Jag och Pernilla gjorde suschi också, mycet gott. Efter idol blev det harry´s, måste väl säga att harry´s är sådär här, det är mest 18 åringar som sprinnger runt och är skit fulla, inte riktigt vad jag kanske tycker är så jättekul, men det var kul att gå ut alla tillsammans=)

Lördag: Vilket slapp dag vi hade. Vi låg i soffan som soffpotatisar i princip hela dagen. Men det var ganska skönt måste jag säga. Sen spelade vi alias och det var skitkul, men svårt att komma ihåg alla ord. Men det var skitkul.

Nu ska jag dricka kaffe med lilla Ida och sen är det skyltsöndag!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback