Haha

Nu har vi sjungit en massa sånger haha det var skitkul tror jag. Alla sjöng och vi små dansade lite gran så det gick nog ganska bra=) Men det roliga var två låtar som ingen hade hört som våran lärare tyckte var mycket bra, dom var ganska fina men det var ju ingen som kunde dom. Men vi fick lära oss och det gick men jag kanske inte tycker att det var julsånger. Men man sjöng dom tydligen förr i tiden jag har ingen aning. Den ena hette lilla fågeln eller nått sånnt och den andra hette något med dommedansen. Jag har aldrig hört talas om dom så nu måste jag plugga text för vi ska kunna alla utantill på måndag. Så jag hoppas att dom vill fastna i mitt huvud, vi får väl se, vi är ett gäng som kanske skulle öva lite ikväll så vi får väl lära varandra att hålla koll på texterna hihi, men det bli nog kanon=

Sen har jag ju lyckats slå i mitt huvud igen så jag har en bula i bakhuvet hahaha jag skulle sätta mig och jag slog i huvet i fönsterbrädan haha fy fan vad klumpig jag är, ont gör det kan jag lova. Men som sagt det är sånnt som händer jag är glad att jag har mitt huvud kvar hihi

Nej nu ska vi ner och äta lunch=)
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: leena

En hjälm vore väl inte så dumt?? Kram Mamma

2007-12-04 @ 14:22:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback