Harry´s

Dagen började med att jag jobbade på synsam, skit tråkigt var det för det fanns inte för mycket att göra men så är det ju alltid innan jul tyvärr. Men men någon måste ju jobba med, och jag har inget bättre för mig plus att jag behöver pengarna. Så vad gör det om man jobbar några timmar, i mellan dagarna ska jag jobba hela tiden och det blir nog ganska kul för vi lär nog ha lite mer att göra då=)

Efter jobbet blev det hem och äta mat mamma gjorde lasange till mig den var mycket god. Det är skönt att vara hemma och få lite vettig mat nu=) Efter maten gjorde jag mig iordning för att möta Maria i stan=) Vi gick till Harry´s. Efter en liten stund kom John=) Kvällen blev jättemysig, jag hade verkligen jättetrevligt och det var kul att bara umgås med John och Maria igen. Det var inte så många människor ute men jag tror att alla laddar inför annandagsbalen, den ska vi också gå på=) Men vi kännde att vi ville ut och umgås lite även denna kväll och det tyckte jag nog att vi gjorde rätt i, för trevligt det var det verkligen.

Men nu ska jag och mamma dra in till stan sen kanske jag ska träffa Sofie en liten stund=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback