Helgen

Fredag vart lugn för min del men inte för vissa andra här, jag palla hihi. Men många festa och gick till harry´s men jag vara bara med ett tag innan alla gick ut sen vart det sängen för min del=) Men det var skönt att ta det lugnt hihi.

Lördag vart lugn på dagen det var inte många som orka göra något speciellt, så det blev soffpotatisar av oss alla tror jag. Kvällen blev det fest igen för några stycken och dom gick till harry´s. Jag och Ida tog det bara lugnt, vi kollade på film och slappa i soffan. Vid ett kom folk tillbaka och det blev efterfest, men den vart riktigt rolig. Vi dansade och sjöng hela natten. KG var här med och det var skit kul att han tittade förbi här. Vid fem tyckte vi att det var dags att ktypa till kojs. Då var jag skapligt trött måste jag säga, men vi hade jävligt roligt.

Söndag riktigt tråkig dag, det finns inget att göra. Jag och Ida har mest kollat på film och vart en sväng och handlat mat, mer än så blir det inte en söndag. Jag ska städa lite idag med för snart kommer jag hem på lov JIPPI=)

Nu ska jag ta tag i allt här och sen bli det tidigt i säng för min del, jag är så trött.
Puss och kram

Kommentarer
Postat av: leena

Nedräkning till hemresan, eller är det till julafton och tomten/ Kram mamma

2007-12-17 @ 15:27:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback