HLR

Idag hade vi våran sista hjört och lung räddning, och det gck hur bra som helst. Nu kan jag både rädda små som stora och det är kul att ha det med sig måste jag säga=) Men det var jobbigt att blåsa i dockorna man vart helt snurrig i huvet, och man måste göra det flre gånger men det var värt det för att få intyget på det=) Nu har vi precis varit och ätit hamburgare det var mycket gott. Och nu ska vi ha husmöte med rektorn och prata om alla matstölder som vissa verkar tycka är kul. Fattar inte varför dom inte kan lämna våran mat ifred, köp egen mat istället för att äta upp våran. Men nu är det ju någon som har anmält det, så nu kan man ju hoppas på att folk slutar med att gå in här hos oss. Jag tror att rektorn har endel att säga om det så mötet blir nog inte så kul, men det är nog nyttigt för den eller dom som tar man för då fattar dom att alla märkt och rektorn vet. Så man kan väl hoppas att dessa slutar med detta nu.

Jaja det är väl bäst att jag kilar iväg nu=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback