Juldagen

Tråkigaste dagen i världshistorien måste jag nog säga. Jag har varit ute och sprungit och tvättat lite annars har jag mest legat framför tvn och bara latat mig, det är visserligen ganska skönt och bara ta det lugnt, men denna dagen händer ju inget på. Usch det finns inte ett jota att göra.

Julafton var riktigt mysigt. Vi var ju hemma hon Pia och Janne och det börja med att alla kom dit och så åt vi mycket gott. Sen blev det Kalle Ankas jul och det är lika bra varje år tror jag, jag älskar det. Men pappa, brorsan och farfar sov typ hela tiden tror jag med det är väl så det är kanske vad vet jag, dom tycker nog inte om det lika mycket som jag. Efter Kalle såg vi "kan du vissla Johanna" Den är faktiskt en mysig film måste jag säga, man bli ganska glad av att se den. Mamma ich Pia älskar den det vet vi alla för dom fäller nog varsin tår varje gång tror jag hihi. Sen blev det julklappar och Janne var tomte iår, det är första gången farfar inte gör det så det vart lite konstigt. Jag fick en jättefin tröja av mormor, en klänning och örhngen av min älskade kusin, uppläggningsfat och en tröja av farmor och farfarm en kamra, hjälm, bok, termobyxor av mamma och pappa och underställ av min kära bror. Så julafton vart jättebra och mysig. Jag och min kusin, faster och mormor och Markis avslutade kvällen med att spela lite sjuan och det var skit roligt=)Denna julafton vart helt underbar och mysig=)

Nu ska vi äta mums jag och min bror är skit hungriga=)
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback