Lucia

Ja morgonen började med att vi fick gå och titta på luciatåg i matsalen, iår var det textilarna som höll i det. Dom sjöng bra och det var fint så det var ganska mysigt att få lite skönsång till frukosten. Sen kom våran idrottslärare för att tala om hur det gick på tentan som vi hade igår, och jag blev nervös för det känndes väl inte så bra när vi satt och skrev den igår. Men jag klarade den tentan med helt underbart, nu har man klarat allt innan lovet och det känns väl bara så himmla bra då=)Bowlingen igår gick också bra måste jag säga jag kom tvåa hihi Så det var skit kul verkligen och komma iväg och göra nått annat=) Nu ska vi ha ledarskap inom lek och idrott så det blir gympa idag med, men det är bara bra att vi har det.

Men nu måste jag gå och äta mat innan jag börjar=)
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback