Onsdag

En vanlig jäkla onsdag, vi har haft tenta i idrott idag och det gick väl inte allt för bra. Jag fick liksom hjärnsläpp så vi får väl se hur det går. Andra timmen på gympan hade vi dans och det var skit kul. Vi fick dansa linedans, någon ryskdans, polka och bugg. Jag var bäst på polka måste jag nog säga, men fan vad snurrar det är i en sån dans man vart ju precis yr i bollen. Men nu kan man det med haha. Eftermiddagen blev internationella frågor det är faktiskt riktigt intressant, idag var temat heders relaterat våld, vi fick se en film som handla om Fadime och Peela. Man blir så arg när man ser sånna filmer, det är fan sanslöst hur man kan mörda sin egen dotter, jag tycker det är så skrämmande att det förrekommer. Så det har vi pratat om idag och det är ganska nyttigt att veta om att det faktiskt är så. Fast som sagt man blir faktiskt berörd av det. Under kvällsmaten satt vi och prata om vad vi skulle göra ikväll, det finns ju inte så mycekt att hitta på här. Men våran kära Daniel kom på att vi kunde åka iväg och bowla och det nappa ganska många på, så vi är ca tio stycken som ska dra iväg snart och köra lite bowling. Det kan nog bli riktigt kul tror jag, och jävligt kul att göra nått annat än att bara sitta här och kolla på film=)

Så nu måste jag byta om lite och göra mig klar=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback