Snart är det jul

Ja nu är det snart jul=) Det ska bli riktigt mysigt att komma hem och fira jul och bara ta det lugn, jag tror jaf behöver det nu efter denna vecka. Allt ligger under veckan. Idag har vi pratat lite om dansen kring granen på onsdag och vi har fått reda på vad vi ska göra under julmiddagen, eftersom det är flu 1 och flu 2 som håller i det. Jag fick som tur va dukningen och då är jag ledig under kvällen sen och det sak bli riktigt skönt=) Så vi är åtta stycken som har dukning och resten ska servera under middagen, och vi som fick dukningen ska hjälpa 2orna med dansen och det kan nog bli kul hoppas jag=) Sen efter dansen blir det att åka hem med pappa, mamma och min kära kusin Erik=) Så nu ska vi bara öva alla danser ikväll så att vi kan dom. Eftersom att vi ska köra alla efter den gammla jultraditionen så kan vi inte danserna. Men vi ska nog ha satt dom till onsdag hoppas vi alla på. Det blir ingen kväll med vila för oss ikväll, men men det gör inte så mycket vi får ta igen det under lovet hihi.

Nu ska jag springa iväg så vi får något gjort=)
Puss och kram




186720-71


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback