Torsadg, fredag, lördag söndag=)

Gud vad dåligt av mig att inte skriva oftare, men det har varit i full gång här varje dag så, men här kommer en lite uppdatering=)

Torsdag: Då drog jag in till Jönköping för jag skulle möta Lotten vid fem, men som vanligt var dom lite sena så dom kom vid kvart över sju. Men nu har jag varit ensam i Jönköping med herregud vad tråkigt det är på en tågstation. Men men som tur var kom dom ju tillslut och då åkte jag och Lotten till idrottshuset för att se Lars Winnerbäck och det var bara för bra. Han är grym den mannen. Han sjöng båda gammla och nya låtar men dom bästa var ändå " stockholm, om du lämnar mig nu och elden" Dom var klart dom bästa. Men allt var riktigt bra och jag är så glad att vi gjorde detta nu, det är skönt att göra nått annat ibland än att bara sitta här på internatet ju=) Vid halv elva kom Micke och Nicklas och hämta oss, dom är väl bara för söta dom åkte från Värnamo bara för att hämta oss det är väl gulligt=) Sen vart det hem till alla här eftersom att alla är vakna så fick Lotten träffa några av dom som bor här, jga hoppas inte vi skrämmde bort henne för livet, men det är lite som dagis här ibland. Men det är det som gör det hela roligare=) Men det var en helt underbar kväll=)

Fredag: Fest för mig skitkul vart det verkligen. Vi festade här samtidigt som vi kollade på idolfinalen och det var verkligen så kul=) Det var bara synd att Marie van eftersom att hon är så himmla tråkig, sen att hon sjunger väldigt bra, men grejen är den att hon hade blivit artist ändå. Amnada gillade jag för hon gör hela tiden sin grej av låtarna plus att hon har en frän röst, men förhoppningsvis blir hon artist ändå. Jag fick fina presenter av mina söta vänner här, av grabbarna fick jag en fiskedamm och en nalle=) Och av några av tjejerna fick jag jättefina ljus så det var jättekul=) Efter ett tag blev det harry´s men dom flesta tyckte det var onödigt för det var absolut inte kul ute, vi skulle stannat kvar här på skolan=) Men men det vart en jättelyckad fest och tack alla här för att ni gjorde min fest till en riktigt rolig fest=)

Lördag: Denna dagen var en seg dag, vo kom inte upp föränns vid ett och då gick vi till willy´s för att köpa dagens mat, sen blev det soffan hela dagen. För herregud vad seg man var denna dag. Vi kollade säkert på 6 filmer och alla kom upp och slängde sig i soffan det var ingen som orkade göra något denna dag=) Vid tolv på natten gratta dom mig=) Sen vart det och sitta och snacka en stund och sen blev det att krypa ner i sängen=)

Söndag: Ja det har percis börjat och jag ska göra mig iordning för snart kommer mamma, pappa och mormor hit och då ska vi ut och äta=)
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback