Dags att ge sig av

Jaha då var det dags att ge sig av mot Thailand. Väskan är verkligen helt klar nu det känns bara så skönt och allt är i sin ordnig vilket bara känns helt underbart. Jag börjar bli ganska nervös nu det känns i magen men det är väl meningen när man ska iväg!
Pappa ringde precis och han ville att jag skulle göra klart det sista nu och sen är det bara att åka till Stockholm och vänta på att planet ska starta.

Jag hoppas verkligen att det här blir roligt och spännande för det brukar bli det! Och jag hoppas att pappas 50 års firande blir lyckat med, han är skapöigt nervös för det=) Vi ska ju även fira mamma så jag hoppas att det blir bra också!!

Nej nu måste jag verkligen göra klart det sista och gå ner till pappa och dom andra i bilen!
Jag ska skriva så mycket jag kan när jag är borta=)
Hade bäst nu och ta hand om er!
Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback