Koh Mack

Heter on som vi befinner oss pa nu, det ar lilla paradiset har. Stranden ar helt fantastisk det gar inte att beskriva.
Tahibuffen som vi var pa igar var sa bra, det fanns precis allt, det fanns en soppa som var sa stark sa det kanndes som det brann i hela munnen. Men personalen var helt underbara dom berattade om allt dom hade gjort och dom varnade lite for soppan men man var ju tvungen att smaka den med=)

Idag har vi bara legat och latat oss pa stranden, det har varit en av dom varmaste dagarna idag sa man orkade inte gora sa mycket. Men vi gick en lang strandpromenad det var riktigt mysigt med varmt. Och alla har brant sig idag fast vi smorjde oss flera ganger idag! Jag har brant mig pa axlarna det ar fruktansvart vad det kan branna, jag har aldrig brant mig sahar det vill jag verkligen inte gora om! Men det ar val sannt man far rakna med=)
Sen har ju jag mitt lilla pucko solat med tva olika bikini pa mig sa jag har ju bikini rander pa halva ryggen! Jag bli sa arg pa mig sjalv, det var det sista jag sa till mig sjalv innan jag akte att jag inte skulle goa sa menmen titta sa dim man kan vara! Men och andra sidan sa ser man ju att solen har tagit massor pa mig sa lite positiv kanske det ar haha!

Idag fyller ju aven mamma ar! Sa vi var och at pa en resturang som lag typ pa ett berg, sa for att ta sig dit fick man ga over rod sand och upp for en jattebrant backe. Sa nar vi val var uppe sa var vi precis roda pa fotterna, det sag bara for roligt ut nar alla klampade in pa en fin resturang med roda fotter!  Till mat at jag biffar med pommes det var helt okej lite skont att hoppa over Thai maten en kvall med=) Till efteratt at vi pannkakaor dom var jattegoda, det var honung pa dom sa det var mycket sott och gatt!
Nu ska vi till varan lilla terass och dricka gin det ska bli mysigt!

Kram pa er=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback