Packat

Nu har jag äntligen packat klart, det tog bara en vecka för mig att bestämma vad jag skulle ta med mig. Men nu står väskan klar och jag börjar få lite pirr i magen men det ska nog gå bra, jag har ju varit i Thailand innan så det ska nog gå bra när vi väl kommer iväg.

Nu ska jag ge mig av till plumms för vi ska iväg och bowla med C och B sen blir det nog en sväng till hugo kan jag tänka mig vi brukar hamna där.
Nu måste jag springa iväg men jag berättar senare hur det gick.

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: John

Men vi hade ju kanon kul trots att jag bara kom trea sista gången på bowlingen. Ciao Plumms

Postat av: Jbror

Man får tacka för "gåvan" och hoppas du får det bra i thai, finns kvar för stöd

2007-02-10 @ 01:24:47
Postat av: John

Käre Bror har du någon gång stöttat Plumms?

2007-02-12 @ 18:40:43
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback