Thailand

Ja nu var man i Thailand da helt fantastiskt och valdigt varmt. Idag har vi haft runt 38 grader i varmen och 26 i vattnet. Jag bara njuter av detta kan inte rikigt fatta att man antligen ar har!

Resan hit gick bra forutom att planet i Amsterdam vart forsetnat i tva timmar, sa vi satt pa flygplatsen i runt 5 timmar, det var val inte sa jatte kul. Man var ganska trott och jag blir sa sysslolos nar jag bara ska sitta och inte kunna gora natt! Men det gick bra och vi ar ju har nu=)

Igar kvall nar vi hade kommit fram och gjort oss lite iordning sa gick vi ut och at, jag tog rod curry och det stod att den inte skulle vara sa stark. Nar vi fick in maten och smakt pa den isag jag att jag inte kunde ata den for den var ju alldeles for stark, den brann verkligen i hela munnen pa mig, sa vi fick dela upp alla mat sa att jag med kunde fa mat=) Sa alla fick smaka min och ingen kun de ata upp den hihi det var lite kul!

Idag har vi bara tagit det lugnt pa stranden, vi har typ legat och sovit i varsin stol. Man ar sa jakla trott efter resan och tiden blir sa knapp sa man ar helt fardig i kroppen!
Men farg det har jag fatt och det kanns ju lite kul, mamma har inte fatt nagon farg alls och pappa glomde smorja magen sa han ser ut som en kokt krafta hahaha. Men det kanske blir brunt till slut!

Jaja nu ar det bast att jag kilar for vi ska in till marknaden och sa ska vi ata mat jag ar jatte hungrig!!!
Men ta hand om er och hade bast.\
Jag skriver snart igen!
Kram kram

Kommentarer
Postat av: John

Ja jag visste ju redan allt det där för du ringde ju för ett par timmar sedan. Hoppas att du har det bra och KOM IHÅG: att smörja in dig trots att du är mörk. Du vet vad jag sa om det där. Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback