Underbar fredag

Helt galet kul ikväll! Bowlingen gick bara så bra, jag kom trea första serien och andra vann jag=)
Jag slog mitt eget rekord som var på 100 denna gång fick jag 129 hihi va glad jag blir.
Hugo det blev det med det var också jätte trevligt och min bardomsvän S kom det var bara så kul att se henne igen. Kvällen slutade för mig och C nere på bolaget där vi träffade A och L som jag inte träffat på länge. Denna kväll var en av dom bästa=)

Nu är det bäst att krypa till kojs upp tidigt imorgon för att åka iväg, men det ska bli riktigt skoj att komma ner till värmen igen!

Plumms jag kommer verkligen sakna dig du är den bästa som finns!

Kram på er!


Kommentarer
Postat av: John

haha plumms fick du inte 126? Det vill jag minnas. Förresten att läsa dn blogg känns som att läsa en annan version av min. haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback