Vilken utekväll

Ja detta var den sämsta kväll som jag har haft på länge.

Jag, C och N satt hemma hos mig och kolla på melodifestivalen vilket var mycket trevligt och rätt låtar kom vidare=)
Men när jag och C väl gav oss av in till stan för att ha lite kul vart det bara skit av det kan man nog säga!
Vi gick först till hugo för och kolla vilket folk som satt där men det var inte men människa där vilket gjorde att vi gick till harrys vilet vi inte heller skulle ha gjort. När vi kom var det så lång kö så vi fick stå och frysa i ca 40 minuter innan vi änns kom in, sen fick vi köa ett bra tag innan vi fick av oss jackorna. Väl inne så leta vi efter J och H men vi hitta inte dom någonstans plus att det var så mycket folk så vi fick panik. Efter kanske en halvtimma beslöt vi oss för att det fick bli bolaget vilket jag också ångrar nu efterår. Väl inne där så var det för det första bara äldre, dom var riktigt fulla och slogs med varann som aldrig förr. Folk skalla varann dom låg på golvet och slogs jag vet inte vad dom höll på med alls, men läskigt det var det verkligen.
Så kort och gott vi ångrar verkligen att vi änns gav det ett försök ikväll.

Men jag hoppas att alla andra som var ute hade trevligare än vi iallafall!
Kram på er


Kommentarer
Postat av: John

Det där var inte riktigt som min kväll. Den var kanon..

Postat av: John

God Morgon Plumms
Nu är jag på jobbet. Skriv något om festivalen i bloggen tack...

2007-03-04 @ 09:53:53
URL: http://johnvalencia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback